1.პროექტის სახელი:
არითმეტიკული და გეომეტრიული პროგრესიები და მათი კავშირი საბანკო საქმიანობასთან.
2.პროექტის მოკლე აღწერა:
მოსწავლეები რთული და მარტივი პროცენტის წესის საშუალებით გამოითვლიან საქართველოში არსებული ბანკების პროცენტულ დანამატებს და შეეცდებიან პრაქტიკაში გამოიყენონ მეტი სარგებელის(დარიცხვის) მიღების მიზნით
3.პროექტის სრული აღწერა:
კლასი იყოფა თანაბარი შესაძლებლობების ოთხ ჯგუფად. ეძნევათ შემდეგი სახის დავალება: ერთიდაიგივე ოდენობის თანხა (3000 ლარი)შეტანილ იქნა სხვადასხვა სახის ბანკებში, ბანკში შეტანილ თნხაზე შემოსავლის (სარგებლის) დარიცხვის სხვადასხვა წესი არსებობს.მათ ევალებათ გამოთვალონ მარტივი და რთული დარიცხვის ფორმულის წესით, სარგებელი,ააგონ შესაბამისი ცხრილები და დიაგრამები. აღმოჩნდა, დარიცხული თანხა (მოგება) დამოკიდებულია გრძელვადაინ ანაბარზე, ლოგიკური დასკვნავნის საფუძველძ შეირჩევა სწორედ ის ბანკი რომელიც იქნება მაღალანაზღურებადი. პრეზენტაცია კეთდება თითოეული ჯგუფის მიერ ცალ-ცალკე,სხვადასხვა ბანკის ანაბრებით
4. მონაწილეთა ასაკი :მე-10-ე კლასის მოსწავლეები
5. ვადები/დროში გაწერილი:პროექტის დასამუშავებლად საჭირო ვადაა ორი კვირა
6.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:
ინფორმაციის ძიება, მსჯელობა, ისტ-ის გამოყენება,ცხრილების აგება და ჯგუფში მუშაობა, გამოკითხვის შედეგების გაცნობა.
7.მოსალოდნელი შედეგები;
მოსწავლეები ერთვებიან ოჯახური ფინანსების დაბანდების საქმეში მშობლებთან ერთად.აკეთებენ არჩევანს ბანკებს შორის,სარგებელის მიხედვით
8.სარგებელი სხვებისათვის:
დავეხმაროთ უფროსებს საკუთარი შემოსავლების განკარგვაში
9. სამუშაო ენა:ქართული
10. მონაწილეები სხვა სკოლიდან:არ გვყავს.
11.საგნებთან/საგნიბრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ გეგმასთან კავშირი:
მათემატიკა X კლ.
12.პროექტის ფასილიტატორი:
თეა ბაღდოშვილი,191-ე საჯარო სკოლის მათმატიკის მასწავლებელი
13.ფასილიტატორის ელ.ფოსტა:
Bagdoshvili.tea@gmail.com
14.პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი
არითმეტიკული და გეომეტრიული პროგრესიები და მათი კავშირი საბანკო საქმიანობასთან.
2.პროექტის მოკლე აღწერა:
მოსწავლეები რთული და მარტივი პროცენტის წესის საშუალებით გამოითვლიან საქართველოში არსებული ბანკების პროცენტულ დანამატებს და შეეცდებიან პრაქტიკაში გამოიყენონ მეტი სარგებელის(დარიცხვის) მიღების მიზნით
3.პროექტის სრული აღწერა:
კლასი იყოფა თანაბარი შესაძლებლობების ოთხ ჯგუფად. ეძნევათ შემდეგი სახის დავალება: ერთიდაიგივე ოდენობის თანხა (3000 ლარი)შეტანილ იქნა სხვადასხვა სახის ბანკებში, ბანკში შეტანილ თნხაზე შემოსავლის (სარგებლის) დარიცხვის სხვადასხვა წესი არსებობს.მათ ევალებათ გამოთვალონ მარტივი და რთული დარიცხვის ფორმულის წესით, სარგებელი,ააგონ შესაბამისი ცხრილები და დიაგრამები. აღმოჩნდა, დარიცხული თანხა (მოგება) დამოკიდებულია გრძელვადაინ ანაბარზე, ლოგიკური დასკვნავნის საფუძველძ შეირჩევა სწორედ ის ბანკი რომელიც იქნება მაღალანაზღურებადი. პრეზენტაცია კეთდება თითოეული ჯგუფის მიერ ცალ-ცალკე,სხვადასხვა ბანკის ანაბრებით
4. მონაწილეთა ასაკი :მე-10-ე კლასის მოსწავლეები
5. ვადები/დროში გაწერილი:პროექტის დასამუშავებლად საჭირო ვადაა ორი კვირა
6.პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:
ინფორმაციის ძიება, მსჯელობა, ისტ-ის გამოყენება,ცხრილების აგება და ჯგუფში მუშაობა, გამოკითხვის შედეგების გაცნობა.
7.მოსალოდნელი შედეგები;
მოსწავლეები ერთვებიან ოჯახური ფინანსების დაბანდების საქმეში მშობლებთან ერთად.აკეთებენ არჩევანს ბანკებს შორის,სარგებელის მიხედვით
8.სარგებელი სხვებისათვის:
დავეხმაროთ უფროსებს საკუთარი შემოსავლების განკარგვაში
9. სამუშაო ენა:ქართული
10. მონაწილეები სხვა სკოლიდან:არ გვყავს.
11.საგნებთან/საგნიბრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ გეგმასთან კავშირი:
მათემატიკა X კლ.
12.პროექტის ფასილიტატორი:
თეა ბაღდოშვილი,191-ე საჯარო სკოლის მათმატიკის მასწავლებელი
13.ფასილიტატორის ელ.ფოსტა:
Bagdoshvili.tea@gmail.com
14.პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი
თეაკო კარგია,წარმატებებს გისურვებ
ReplyDeleteმოგესალმებით თეა,მათემატიკოსი გახლავართ, სიამოვნებით შემოგიერთდები და მეც ჩავრთავ კლასს თქვენს პროექტში "არითმეტიკული და გეომეტრიული პროგრესიები და მათი კავშირი საბანკო საქმიანობასთან",ვფიქრობ მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ ფულის განკარგვის პრაქტიკული უნარ–ჩვევები.
ReplyDelete